Druga radionica za učenike OŠ Pećine iz Rijeke održana je 2. ožujka u dva razreda, šestom i sedmom. Voditeljica projekta Katarina Ivče Farnell nadzirala je provođenje radionica i održala sastanak s projektnim timom škole. Na sastanku su učitelji i ravnateljica škole razgovarali o idejama mogućih aktivnosti učenika u zajednici s ciljem inkluzije djece s teškoćama u razvoju.

OŠ Pećine je posebna po svojem djelovanju, unutar nje se nalaze knjižnica i senzorna soba za djecu s oštećenjem vida. Soba je opremljena elementima  kojima se stimuliraju osjetila u terapijskom radu s djecom oštećena vida; primjerice podnim i zidnim klavijaturama vježba se motorika i snalaženje u prostoru, taktilnim pločama stimulira se osjetilo dodira, a različite lampe i cijevi s mjehurićima koje mijenjaju boje, stimuliraju vid.

 

 

 

Skip to content